Spadate med tiste, ki uživate v gibanju? Radi hodite na rekreacijo? Ali ste morda med tistimi, ki se morajo vsak dan znova prisiliti, da gredo »migat«, zato ker bi radi imeli fit postavo in izgledali skoraj tako dobro, kot model v reviji.

Da je gibanje zdravo, izboljšuje kondicijo, postavo, prinaša pozitivno počutje, zdrav način razmišljanja je dejstvo. Če pa najdemo rekreacijo oziroma vadbo, v kateri tudi uživamo, in nato prestavimo ta vadbeni program v smeri določenega cilja, kot so izguba teže ali večja vzdržljivost, je to tisti zdrav kvalitetno preživet čas, ki ga enostavno moramo nameniti sebi.

Kako si izbrati primeren način vadbe?

Torej, kako si izbrati vadbo, ki vam bo pisana na kožo.

1. Določite si CILJ. Ali bi radi izgubili težo, povečali moč, povečali tonus mišic ali izboljšali zdravje srca in ožilja? Ko poznate cilj, lahko program vadbe oz. bazo iskanja idealne vadbe za vas prilagodite tako, da ustreza vaši potrebi.

2. Določite, KOLIKO TELESNE DEJAVNOSTI potrebujete. Odrasli potrebujejo na teden najmanj dve uri in pol aerobne aktivnosti, kot je na primer lahek tek ali kolesarjenje … in vsaj dvakrat na teden aktivnosti za krepitev mišic vseh glavnih mišičnih skupin.
Starejši od 65 let, potrebujejo najmanj dve uri in pol zmernega aerobnega delovanja, kot je na primer hitra hoja in prav tako tudi aktivnosti za krepitev mišic, dvakrat na teden ali pa lahko tudi večkrat. Otroci in mladostniki morajo biti aktivni najmanj 60 minut DNEVNO.

3. Izberite VADBENI PROGRAM, KI BO DOPOLNJEVAL VAŠE DELO. Če delate v notranjih prostorih, potem izberite aktivnosti na prostem. Ljudje, ki opravljajo delo pretežno stoje, morajo izbrati recimo veslanje ali plavanje …
Če delate v pisarni in je vaše delo pretežno sedeče, si izberite kakršno koli aktivnost. Delavci, ki opravljajo fizična dela naj bi izbrali lahkotno vadbo, raztezanje … Če ste samostojni delavec, si omislite skupinsko vadbo.

4. Razmislite, KATERA VADBA, BI VAM BILA NAJBOLJ VŠEČ, taka, ki bo učinkovita za vas in v kateri boste vztrajali. Morda za motivacijo potrebujete vodeno vadbo. Če vas privlači narava, se odpravite v naravo. Če bi radi preoblikovali telo, potem poizkusite z utežmi, lahko doma ali v fitnes centru, kjer vam bo pomagal in vas usmerjal usposobljen inštruktor.

5. Lahko pa si NAJAMETE OSEBNEGA TRENERJA, ki bo prilagodil vadbeni program tako, da bo ustrezal individualnim potrebam v posebnih razmerah, recimo vadba po poškodbi ali po operaciji, vadba v nosečnosti, reševanje specifičnega problema (hujšanje, preoblikovanje telesa, izguba kilogramov, povečanje mišične mase …)

Za konec naj poudarim, oblik vadb je toliko, da res ni mogoče, da tudi vi ne bi našli takšne, ki vam bo ustrezala.

Kot osebni trener se trudim pomagati ljudem najti učinkovite načine za uspešno vadbo in doseganje želenih rezultatov. Za program vadbe me lahko kontaktirate na mail vanja@v-team.si ali preko spletnega obrazca in sestavil vam bom ponudbo.
Garantiram vam 98 % uspeh, za tista 2 % pa se boste morali potruditi sami.